“Fiind o companie auto de nivel
global, GM are nevoie de o prezenta puternica in Europa – in termeni
de design si dezvoltare, precum si in procesul de productie si
vanzari. Opel este esential pentru succesul nostru si are sprijinul
total al companiei-mama”, a declarat Dan Akerson, presedinte
director general GM.
Consiliul de Administratie GM a ales
Germania pentru una dintre intalnirile programate regulat pentru a
obtine informatii direct de la sursa cu privire la progresele
inregistrate de strategia pe 10 ani DRIVE!2022 si provocarile pietei
auto europene. Consiliul a folosit ocazia pentru a se intalni cu
economisti, politicieni si sindicalisti.
“Consiliul de
Administratie se afla aici pentru a isi sublinia solidaritatea si
sprijinul. Opel este parte a GM din 1929 si este astazi mai mult
decat oricand un element decisiv in forta putere inovatoare a
companiei. Acest parteneriat este mai puternic decat a fost
vreodata”, a afirmat presedintele Consiliului de Supraveghere
Opel, Steve Girsky, conform Agerpres.
General Motors (GM) revine
la publicitatea pe Facebook, in cadrul unei strategii de
marketing pe aplicatii mobile, la un an dupa ce anuntase ca renunta
la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online,
provocand temeri ca si alte companii vor proceda la fel.