Potrivit planului,
GM, care anul trecut a comercilizat 2,8 milioane de vehicule in
China, intentioneaza sa isi majoreze capacitatea de productie la 5
milioane de automobile pe an. Producatorul american se va concentra
pe fabricarea de vehicule sport utilitare si masini de lux.
Bob Socia, seful GM in China, a
declarat ca grupul intentioneaza sa vanda 100.000 de Cadillac-uri in
2015, fata de 30.000 in 2012.
El a adaugat ca GM intentioneaza sa
creasca exporturile din China la 300.000 de unitati, pana in 2015. In
acest an, grupul anticipeaza sa exporte 100.000-130.000 de vehicule
fabricate in aceasta tara, conform Mediafax.
De asemenea,
Constructorul auto nord-american va investi in Europa, pana in anul
2016, patru miliarde euro in marca Opel, care va lansa 23 de modele
noi si 13 motorizari noi.
General Motors (GM)
revine
la publicitatea pe Facebook, in cadrul unei strategii de
marketing pe aplicatii mobile, la un an dupa ce anuntase ca renunta
la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online,
provocand temeri ca si alte companii vor proceda la fel.