Inginerii vor fi transferati de la departamentele de cercetare si dezvoltare la cel de inginerie de productie si alte domenii care tintesc pregatirea modelului Volt de vanzare, potrivit oficialilor GM, citati de Bloomberg.
Scopul GM este de a vinde 1.000 de unitati Volt pana in 2010, urmand ca in urmatorii cinci ani sa vanda un milion de automobile Chevrolet Volt, pentru a face modelul profitabil.
Principalul obiect al grabirii productiei este de a micsora diferenta tehnologica dintre GM si Toyota, care, anul trecut, s-a manifestat printr-un raport de vanzari de 1 la 100, in SUA.
Chevrolet Volt este diferit de un hibrid obisnuit pentru ca este incarcat de la un dispozitiv electric si abia apoi in momentul epuizarii acestei energii se foloseste motorul pentru reincarcare.
Vanzarile de hibride din SUA au crescut cu 23% in 2006, ajungand la 253.652 unitati.
GM a vandut 1.788 unitati hibrid (n.r.SUV-ul Saturn). Vanzarile Toyota au reprezentat 75% din vanzarile totale, circa 180.000 unitati vandute.