Aceasta crestere depaseste evolutia de circa 10%, estimata pentru piata auto din Romania
„Pentru 2008, General Motors a fixat o tinta de vanzari de 38.000 de unitati, ceea ce ar reprezenta o crestere de 16% fata de anul trecut”, au declarat joi oficialii companiei, citati de NewsIn.
Tinta de vanzari pentru marca Opel, in anul 2008, este de 22.500 de automobile, cu 14,3% mai mult decat cele 19.685 masini vandute anul trecut. Pentru marca Chevrolet, GM estimeaza vanzarea a 15.500 de automobile anul acesta, cu 18,4% mai mult fata de cele 13.090 unitati comercializate in 2007.
„Piata auto, in ansamblul ei, ar putea creste cu 10% in 2008. Motivele ar fi cresterea economica si cresterea nevoilor transportatorilor de diferite marfuri”, a declarat la sfarsitul lunii septembrie a anului trecut vicepresedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), Brent Valmar, care atunci ocupa functia de presedinte al Asociatiei.
General Motors Romania vizeaza o cota de piata de 10% anul acesta, din care 6% pentru Opel si 4% pentru Chevrolet.