Vanzarile marcii BMW au crescut cu 5,8%, pana la 108.488 unitati, in timp ce livrarile de masini Mini au crescut cu putin peste 14%, pana la 19.864 automobile, aducand vanzarile acestui model retro la peste un milion din 2001, cand a fost lansat, relateaza presa internationala.
Livrarile de masini BMW, Mini si Rolls-Royce au urcat, in primele cinci luni ale anului, cu 2,1%, pana la 580.043 unitati.
Directorul general BMW, Norbert Reithofer a estimat ca vanzarile totale ale grupului vor creste cu aproape 10% in 2007, pana la aproximativ 1,4 milioane de vehicule.
Relansarea modelului de teren X5, precum si a versiunilor cabrio si coupe din seria 3, ar trebui sa sustina cresterea in acest an, au mai spus reprezentantii BMW.
Pe de alta parte, Audi a anuntat, la inceputul acestei saptamani, o crestere de 10% a livrarilor, pana la 87.000 de unitati, in conditiile in care marca premium a VW si-a mentinut cresterea medie lunara la aproape 10% in acest an datorita cererii pentru noul model sport Q7.
Grupul Mercedes a inregistrat o crestere mai lenta a vanzarilor, cu 2,9% luna trecuta, pana la 116.000 unitati.
Scaderea vanzarilor, la inceputul acestui an, pentru filiala de masini Smart, inainte de schimbarea modelului, a determinat o diminuare a livrarilor grupului cu 1,6%, pana la 500.500 unitati in primele cinci luni.