Hertz Lease are în
acest moment 170 de clienți în România, variind de la
multinaționale la IMM-uri locale, și estimează o creștere de 25%
în 2016.
„Am înregistrat
deja o creștere de 25% în primele trei luni ale lui 2016 în
comparație cu aceeași perioadă din 2015 și ne așteptăm ca
ritmul să se mențină până la finalul anului, ținând cont de
faptul că evoluția pozitivă a multor sectoare de business,
inclusiv turismul, a stimulat închirierile de mașini, atât pe
termen lung, cât și pe termen scurt”, a declarat George Asimakis,
Country Manager Hertz România.
Compania va investi anul acesta aproximativ 12 milioane de euro în 1.000 de vehicule noi.
Începând cu
această lună, Hertz Lease a adăugat în portofoliul său un alt
serviciu premium, VIP Concierge, dezvoltat pentru clienții din top
și middle management. Serviciul asigură clienților o mașină
înlocuitoare de aceeași clasă în timpul perioadelor de mentenanță
sau în timpul reparațiilor pentru mașinile contractate în
leasing, iar în același timp este oferit și un serviciu de tip
„door to door”.