Jazz Hybrid va avea acelasi motor ca hibridul Insight, de 1,3 litri i-VTEC si cu toate ca este mai inalt (fapt ce ii ofera insa o mare flexibilitate), modelul are emisii scazute, la un nivel comparabil, de doar 104 g/km de CO2, conform testelor interne Honda.
Ca si hibridele Insight si Civic, modelul Jazz va fi capabil sa ruleze numai pe motorul electric in anumite conditii de viteza mica si medie, acest lucru contribuind la o cifra combinata a consumului de carburant de doar 4.4 l/100km.
Acumulatorul IMA si unitatea de control au fost integrate in zona de sub portbagaj, pastrandu-se astfel capacitatea neschimbata de 300 de litri a portbagajului, care permite scaunelor Magic Seats sa se plieze in acelasi fel ca la versiunile non-hibride.
Aceasta inseamna ca scaunele se pot plia in intregime pentru a furniza un spatiu larg de 831 de litri, sau ca ele pot fi pliate pentru a sta in pozitie verticala in asa fel incat sa acomodeze elemente inalte in masina.
Sistemul hibrid IMA si unitatea de control sunt aceleasi ca la hibridele Insight si CR-Z, profitand de fiabilitatea dovedita a acestei tehnologii importante. Cu aproape doua decenii de dezvoltare si 10 ani de vanzari, sistemul IMA Honda s-a dovedit a fi o tehnologie flexibila si de incredere – peste jumatate de milion de vehicule ce beneficiaza de combinatia de emisii scazute si economie de combustibil sunt prezente pe sosele.
Integrarea sistemului hibrid nu a diminuat spatiul interior, portbagajul ramanand la acelasi nivel ca si la modelele actuale Jazz 1.2 si 1.4.
Jazz Hybrid va fi pus in vanzare pe anumite piete europene in prima parte a lui 2011, iar preturile, nivelurile de emisie omologate si specificatiile complete vor fi anuntate ulterior, se mai spune in comunicatul companiei.