Cele doua showroom-uri sunt amplasate in zonele Kogalniceanu si Lizeanu, ridicand la sapte numarul spatiilor de expunere si vanzare al modelelor marcii coreene.
Showroom-ul din Kogalniceanu are o suprafata de 250 de metri patrati, iar locatia Lizeanu dispune de 450 de metri patrati.
Showroom-urile sunt rezultatul unui program de extindere a tuturor laturilor de reprezentare Hyundai pentru Bucuresti, atat la nivel de prezentare, cit si la nivel de service sau consultanta in vanzari.
Potrivit directorului general Hyundai Motor, Constantin Grosan, eforturile companiei se canalizeaza in directia cresterii numarului de autovehicule vandute la 4.500 de unitati in acest an.
„Rezultatul pozitiv al vanzarilor din 2006 – 2.500 de masini vandute, reprezentand 32% din vanzarile totale ale marcii Hyundai in Romania, ne face increzatori ca vom atinge un volum de vanzari de 4.500 de autovehicule in 2007, fiind un proiect ambitios pentru compania noastra. Cele doua noi showroom-uri, Lizeanu si Kogalniceanu, se alatura astfel locatiilor deja existente, Expozitiei, Decebal, Titulescu, Pantelimon si Militari, si ne vor oferi un sprijin important in atingerea planurilor”, a spus Contantin Grosan, Director General Hyundai Motor.
Compania Hyundai Motor a aniversat, in martie, primul an de la infiintarea sa, prin desprinderea de importatorul Hyundai Auto Romania, companie membra a grupului TiriacAuto.
Hyundai a vandut pe piata romaneasca un total de 7.788 vehicule in cursul anului 2006. Marca s-a clasat pe primele locuri la vanzarile din clasa SUV, locul 1 fiind adjudecat de Hyundai Santa Fe, iar al 2-lea de Hyundai Tucson.