Hatchback-ul denumit „FD” urmeaza sa ajunga la dealerii europeni Hyundai in vara acestui an.
Odata cu lansarea lui „FD”, Hyundai va introduce si o noua strategie alfa-numerica de „botezare” a masinilor, metoda care va fi folosita pentru toate masinile construite de acum inainte. In trecut numele masinilor erau alese sa reprezinte valorile asociate cu masina.
„Geneva reprezinta un moment important in istoria Hyundai, care a crescut intr-un ritm fenomenal intr-un timp relativ scurt, devenind cel de-al saselea mare constructor de masini din lume”, a declarat Tony Whitehorn managerul Hyunday Motor din Marea Britanie.
Conceptul noului hachback a fost prezentat toamna trecuta la Salonul Auto de la Paris.
La conferinta de presa de la Geneva, Hyundai va prezenta pe langa modelul „FD” si un concept crossover-SUV.
Folosindu-se de materiale partenerului Hyundai, GE Plastics, designerii europeni au proiectat un SUV cu un grad redus de emisii si care a obtinut rezultate bune la testele de siguranta animate pe calculator.