Din cei 32 de constructori auto analizati, 19 au avut o evolutie pozitiva in noiembrie.
Grupul francez Renault a avut, impreuna cu Dacia, o cota de piata de 4,8%, comparativ cu 5,6% in octombrie si 4,3% in septembrie.
In primele 11 luni ale acestui an, in Germania au fost inmatriculate 141.314 autoturisme Renault si Dacia, in scadere cu 34,4% fata de intervalul similar din 2009.
Declinul a fost mai amplu decat cel de 25,2% inregistrat de piata.
Cota Renault si Dacia pe piata Germana a fost in noiembrie de 5,3%, aceeasi ca in primele zece luni.
In intervalul ianuarie-noiembrie, doar Porsche, Land Rover, Jaguar si BMW au inregistrat cresteri ale numarului de autoturisme inmatriculate.
Lider in Germania a ramas in perioada respectiva grupul Volkswagen (21,3%), urmat de Mercedes (9,8%), BMW Mini (9,1%), Opel (7,8%) si Ford (6,9%).
Germania a fost, anul trecut, principala destinatie de export a Dacia, cu 84.708 unitati vandute, in urcare cu 231,3% fata de 2008, datorita programului de innoire a parcului auto derulat de guvernul german.