Lamborghini ia in considerare varianta de a urma exemplul rivalilor de la Ferarri si de a intra pe piata de retail pentru a vinde produse cu logo-ul marcii, relateaza CNN Money.
In trecut, Lamborghini a avut parteneriate cu Nokia si Versace pentru a-si promova marca.
Casa de moda Versace a contribuit la designul interior pentru doua editii speciale ale automobilelor Lamborghini, iar Nokia a pus in vanzare o serie limitata de telefoane mobile cu logo-ul producatorului italian.
„Ne gandim la diferite scenarii de promovare” a declarat directorul executiv Lamborghini.
„Deschiderea unui lant de magazine este o posibilitate, dar nu este neaparat alternativa pe care o vom alege, incercam si sa gasim parteneri care sa activeze la nivel global pentru a ne promova”, a adaugat Winkelmann.
Winkelmann a declarat la Salonul Auto de la Geneva ca estimeaza o crestere a vanzarilor intre 5-10% anul acesta, dupa ce, in 2006, vanzarile Lamborghini au atins un record de 2.087 unitati.
Lamborghini este o marca a Audi, divizia de lux a producatorului german Volkswagen.
In 2006, Lamborghini a inregistrat un profit brut de 18,1 milioane euro si venituri de 346,3 milioane euro.
Cheia succesului este stocul limitat, a spus Winkelmann, explicand ca doreste sa pastreze o lista de asteptare de 12 luni pentru automobilele Lamborghini, pentru ca astfel se mentine exclusivitatea marcii.
Intreaga productie Lamborghini pentru 2007 este deja vanduta, conform lui Winkelmann.