Cu cateva zeci de minute inainte de debutul evenimentului, in jur de 10.30, sala in care s-a prezentat noul model era deja plina, iar fotoreporterii prezenti in numar impresionant au trecut de la fotografierea oficialilor la cea a vedetelor prezente la eveniment, printre care Razvan Lucescu sau Bogdan Stelea.
[gallery:35]
Sub sloganul „Dacia Duster, Noul Blockbuster”, oamenii de marketing ai Dacia au pregatit o mica sceneta cu actori, prin care se punea in scena regia unei reclame pentru Dacia Duster. Printre filmuletele de prezentare a noului model al fabricii din Mioveni si directivele regizorale, si-a facut aparitia si masina, condusa de nimeni altul decat celebrul pilot de Formula 1, Alain Prost.
Scenetele nu sunt o noutate in cazul lansarilor Dacia, acum cativa ani la lansarea Logan Van, compania realizand o punere in scena care a inclus-o pe actrita Monica Davidescu. De asemenea, reprezentantii Dacia au un apetit crescut pentru jocurile de cuvinte. Daca pentru lansarea Duster au ales o rima (Duster – blockbuster), la lansarea Logan Van, reprezentantii Renault facusera o prezentare pentru care au folosit comparatia. „Dupa van Beethoven si van Gogh, acum noul Logan Van”.
Dupa mult asteptatele fotografii cu pilotul F1 si noul model, fotoreporterii au fost rugati de maestrul de ceremonii, imbracat intr-un costum de culoare albastra, aceeasi nuanta ca cea a marcii Dacia, sa se indeparteze pentru ca reprezentatii companiei sa poata spuna cateva cuvinte la adresa noului model, ale carui livrari vor incepe la jumatatea lunii aprilie.