„Avem toate motivele sa fim optimisti si speram ca la anul sa ne apropiem de 2.000 de masini vandute. Cred ca tendinta de crestere va continua, mai ales ca ultimele luni au fost foarte bune, iar luna trecuta a fost una record cu vanzari in jurul a 200 de unitati”, a spus directorul de vanzari al Automobile Bavaria, Ciprian Bercea, citat de NewsIn.
Bercea a adaugat ca imaginea marcii BMW este foarte buna in Romania, iar piata cere in continuare masini premium.
Automobile Bavaria isi bazeaza previziunile optimiste si pe faptul ca la anul BMW va lansa o serie de modele noi cum ar fi noua serie 3 cabrio, noua generatie a masinii de teren X5, automobilul sport M3, precum si varianta in trei usi si versiunea coupe a seriei 1.
Anul acesta, tinta pentru BMW este in jur de 1.600 unitati, in timp ce pentru Mini se estimeaza vanzari de circa o suta de masini.
In primele zece luni ale acestui an, compania a vandut 1.306 masini, dintre care aproximativ jumatate reprezinta automobilele de teren BMW X3 si X5.
In aceasta toamna, Automobile Bavaria a deschis in cartierul bucurestean Baneasa cel mai mare centru al sau din tara, complex cu showroom, service si depozite de piese de schimb pentru care a investit peste 10 milioane euro.
Automobile Bavaria a fost infiintata in urma cu 12 ani la Brasov, pentru a reprezenta marca BMW pe piata romaneasca. Incepand cu aprilie 2001, firma detine si reprezentanta de camioane si autocare MAN.
Principalul domeniu de activitate al Automobile Bavaria este comertul cu autovehicule, compania desafasurand si toate activitatile conexe domeniului: intretinere si reparatii, vanzari de piese auto si moto, intermedieri, inchirieri masini (Bavaria Rent), leasing (Bavaria Leasing) si buy-back.
Compania are 13 dealeri autorizati in Romania, si 456 de angajati.