Mahindra-Renault vrea sa profite de succesul Logan pe piata indiana, care a ajuns la o cota de piata de 11% si se pregateste de lansarea modelului MVC, a anuntat compania Renault, intr-un comunicat de presa.
Oficialii companiei au declarat, totodata, ca sunt interesati sa inceapa si productia de automobile in India, impreuna cu Mahindra, intr-o uzina comuna ce urmeaza sa fie construita la Chennai. Mahindra & Mahindra Ltd a anuntat insa, marti, ca se retrage din proiectul de constructie al unitatii de productie din orasul Chennai.
Renault-Nissan a reiterat, tot marti, faptul ca, indiferent de decizia Mahindra, va continua planurile de extindere pe piata indiana, ce are unul din cele mai rapide ritmuri de crestere din lume.
De altfel, Renault-Nissan a anuntat ca negociaza cu mai multi parteneri locali, printre care Ashok Leyland Ltd. si cu al doilea producator de motociclete din India, Bajaj Auto Ltd., tinta francezilor fiind constructia unui automobil de 3.000 de dolari.
Automobilul low-cost ar urma sa devina principalul concurent al autoturismului de 2.500 de euro lansat marti de grupul Tata Motors Ltd.