Mai mult, Renault a confirmat printr-un comunicat oficial zvonurile privind comercializarea modelului in Mexic sub brandul Nissan, precizind ca mai multe detalii in acest caz vor fi oferite in perioada urmatoare.
Brazilia si Argentina au inregistrat rezultate bune de vinzari in ultima perioada. In 2006, pe piata braziliana s-au vindut 1.834.581 vehicule, iar pe cea din tara vecina, 420.356 unitati, ceea ce reprezinta cresteri de 28%, respectiv 57% fata de anul 2004, precedentul reper statistic.
In Argentina, Renault va folosi fabrica Santa Isabel din Cordoba, in care produce masini de o jumatate de veac. Actualmente aici se asambleaza marea majoritate a automobilelor produse de compania franceza, aceasta detinind o cota de piata notabila (11,5% in 2006). Este de asteptat ca Logan sa contribuie la un spor al acesteia, stiut fiind apetitul argentinienilor pentru masinile i trei volume, destinate familiilor.
In Brazilia, Logan este al treilea model care urmeaza sa fie lansat conform planului „Renault Commitment”, dupa Megane si Megane Grand Tour. Pe aceasta piata, masina urmeaza sa fie disponibila si cu motoare pe bioethanol, marcind astfel o premiera mondiala pentru gama Logan.
Automobilul urmeaza sa fie produs la „Ayrton Senna Complex” din Curitiba, o platforma compusa din trei uzine, cea destinata automobilelor avind o capacitate anuala de 200.000 de unitati. Linia pentru Logan va produce in fiecare an 110.000 unitati.