Acest titlu a fost acordat in cadrul concursului „Masina Anului in Bulgaria”, competitie aflata la cea de-a zecea editie si in cadrul careia au fost premiate, pe categorii, noile modele introduse pe piata bulgara, relateaza NewsIn.
Criteriile pe care cei 35 de membri ai juriului le iau in calcul pentru alegerea castigatorilor sunt designul, functionalitatea, comportamentul rutier, securitatea si raportul calitate/pret.
Bulgaria a fost una dintre primele tari in care a fost lansat modelul Dacia Logan Van. Din februarie 2007 si pana la sfarsitul lunii noiembrie, in Bulgaria au fost vandute peste 420 de vehicule Dacia Logan Van, ceea ce reprezinta o cota de 7,3% din piata utilitarelor usoare din Bulgaria.
Pe plan mondial, Dacia a vandut 207.890 automobile in intervalul ianuarie-noiembrie, in crestere cu 15,3 % fata de cele peste 180.000 unitati comercializate in perioada similara a anului trecut.
Vanzarile de autoturisme Dacia au ajuns, pana in noiembrie 2007, la 196.918 unitati, in urcare cu 16,4% fata de cele aproape 170.000 vandute in primele unsprezece luni din 2006.
La capitolul vehicule comerciale, vanzarile au inregistrat o scadere cu 0,9%, pana la 10.972 unitati intre ianuarie si noiembrie anul curent.
In luna noiembrie, vanzarile Dacia au crescut cu 42,0%, pana la 22.400 unitati, fata de 15.773 unitati in a unsprezecea luna a anului trecut.