Colaborarea se va desfasura pe o perioada de 3 luni, iar valoarea contractului nu a fost facuta publica.
Key People este o comunitate online unica in Romania, in care se afla cei mai importanti oameni de afaceri romani. Key People are la baza conceptul „Oamenii fac business-ul, nu companiile”. Utilizatorii care acceseaza Key People pot afla date biografice si detalii despre parcursul in cariera al membrilor Key People, in ce motto-uri cred acestia, ce succese si esecuri profesionale au avut, ce hobby-uri si pasiuni le anima activitatea de zi cu zi.
Tatiana Stroescu – Marketing & Communication Manager Audi – spune ca „aceasta asociere are loc intr-o perioada in care trendul pe piata internationala de online este asocierea marilor branduri cu produse online care reprezinta comunitati”.
Cu o prezenta puternica in Romania, Audi este principala marca auto premium in preferintele consumatorilor. In prezent, reteaua Audi din Romania este alcatuita din 14 centre auto integrate (showroom & service).
„Anul 2009 sta sub semnul eficientizarii costurilor – atat din partea companiilor cat si din partea clientilor, insa pentru revitalizarea pietei este nevoie de investitii reale din partea marilor companii. Astfel, parte din strategia Audi pentru 2009 o reprezinta si planul de extindere a retelei de dealeri cu doua centre de vanzari si service in Targu Mures si Baia Mare. De asemenea se va continua seria de lansari de modele noi, printre care se numara : A5 Sportback si Q7 facelift”, au spus reprezentantii marcii Audi in Romania.
„Un alt aspect extrem de important pe care compania noastra a insistat in mod constant este de imbunatatirea calitatii profesionale a personalului, astfel vom investi in 2009 peste 500.000 de euro in pregatirea personalului si recrutarea de specialisti noi”, au mai spus acestia.
Proiectul de asociere intre Key People si Audi este derulat prin intermediul agentiei MPG – Media Planning Group si al agentiei online interactive AdEvolution.