Profitul operational a atins 1,119 miliarde euro. Profitul net a scazut pana la 176 milioane de euro, de la valoarea precedenta de 1,029 miliarde euro.
Oficialii grupului francez au precizat ca rezultatele marcilor Peugeot si Citroen au fost „grav afectate” de modificarile nefavorabile in ceea ce priveste productia, influentele geografice, costurile de aplicare a reglementarilor euro patru si majorarea preturilor la materia prima.
Oficialii Peugeot Citroen, al doilea producator european de automobile dupa grupul german Volkswagen, au anuntat ca vanzarile au crescut in al patrulea trimestru al 2006, dupa ce au inregistrat scaderi in al doilea si al treilea trimestru.
Peugeot a inregistrat pierderi de peste 120 de milioane de euro in a doua jumatate a anului, in timp ce in prima parte a anului a inregistrat un profit de 348 de milioane de euro.
Venitul in ultimele doua trimestre a crescut cu 0,9% ajungand la 27,5 miliarde de euro.
Profitul operational in aceasta perioada a fost de 428 milioane de euro comparativ cu 650 de milioane in aceeasi perioada a anului trecut.
Oficialii Peugeot Citroen au declarat ca anul 2007 va fi un an dificil dar noile modele vor duce la majorarea vanzarilor in Europa.