In total, in primele 3 luni ale anului, Mazda a comercializat 626 de vehicule, o noua performanta pentru constructorul nipon si o crestere de 545% fata de aceeasi perioada a anului anterior.
Modelul care a detinut ponderea cea mai mare in vanzari a fost Mazda3 cu 136 unitati, numar care reprezinta un alt record pentru companie. Alte modele care contribuie constant la cresterea volumului de vanzari sunt Mazda2 (cu 69 unitati in martie), CX-7 (cu 39 unitati) si noua Mazda6 (cu 28 unitati).
„Romania este deja una dintre principalele piete pentru Mazda in Europa Centrala si de Sud-Est”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda Romania. „In 2007, Mazda a crescut in Romania atat in termeni de vanzari si brand awareness, cat si in ceea ce priveste satisfactia clientilor”, a adaugat Rigu.
Compania continua si procesul de consolidare a retelei de dealeri. Astfel, in aprilie, TDM Cars isi va incepe activitatea in Bacau, iar Arian Motor isi va extinde aria de acoperire si in Brasov. Ambii dealeri vor deschide show-room-uri noi, precum si unitati de service in orasele mentionate anterior.