Mazda are ca obiectiv oficial cresterea vanzarilor anuale la 1,7 milioane de unitati pana in 2016, cu 43% peste nivelul anului trecut, de 1,19 milioane de masini. Directorul general al companiei, Takashi Yamanouchi, estimeaza insa ca producatorul auto va vinde inca 300.000 de unitati in Brazilia, India, Rusia si pe alte piete emergente, relateaza Mediafax.
„Vrem sa devenim un constructor auto cu o amploare de 2 milioane de vehicule si sa ne majoram prezenta”, a afirmat Yamanouchi.
Comentariile acestuia sugereaza ca producatorul auto intentioneaza sa intre pe piata din Brazilia si India, unde in prezent nu comercializeaza masini.
Mazda anticipeaza ca vanzarile auto la nivel mondial se vor situa la 1,32 de milioane de unitati in cele 12 luni incheiate in martie 2011.
Mazda vrea sa faca fata competitiei prin lansarea unor modele de motoare eficiente din punct de vedere al consumului si a unor noi sisteme de transmisie. Compania este controlata in proportie de 3,5% de Ford