Mercedes a pierdut prima pozitie din SUA pe acest segment de piata in anul 2000, in favoarea Toyota.
Producatorul german a anuntat ca vanzarile sale din Statele Unite au crescut cu 18% in primele cinci luni ale acestui an, pana la 106.364 vehicule de lux, in timp ce vanzarile Bayerische Motoren Werke AG (BMW) au urcat cu 14%, pana la 104.779 unitati,potrivit [url=http://www.bloomberg.com/news/2]Bloomberg[/url].
Anul trecut, BMW a reusit sa urce pe primul loc pe piata masinilor de lux din SUA, dupa ce a intrecut Lexus.
Producatorul german a fost sustinut de vanzarile noului SUV Clasa M, coupe-ului Clasa C si sedanului modernizat Clasa C, toate introduse anul trecut. In august urmeaza sa fie disponibil pe piata americana SUV-ul compact GLK, urmat in septembrie de noul SUV mare Clasa GL.
„Mercedes si-a imbunatatit oferta”, a declarat Rebecca Lindland, analist la IHS Automotive, care a adaugat ca modernizarile si reproiectarile aduse sedanurilor vor fi completate de modificarile aplicate SUV-urilor.
La nivel global, Mercedes a vandut in primele 5 luni din acest an 531.382 de vehicule, producatorul fiind pozitionat pe locul al treilea, dupa BMW (care a livrat 607.207 unitati – locul I) si Audi (600.200 unitati – locul II).