Motorizarile in patru cilindri ale SLK 200 BlueEfficiency si ale SLK 250 BlueEfficiency dezvolta 135 de kW (184 de cai putere), respectiv 150 kW (204 cai putere) dintr-o capacitate cilindrica de 1.796 centimetri cubi.
[gallery:308]
Modelul SLK 200 BlueEfficienvy este cel mai economic roadster din segmentul caruia ii apartine. Beneficiind de transmisia imbunatatita cu sapte raporturi 7G-Tronic Plus, acesta consuma numai 6,1 litri de combustibil premium (NEDC, combinat) la o suta de kilometri (ceea ce ar corespunde unei cantitati de 142 de grame de CO2 per kilometru). Acest model economic ajunge de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 7,0 secunde si atinge viteza maxima la 237 km/h (240 km/h pentru modelele cu transmisie manuala).
Modelul consuma 6,2 litri (NEDC, combinat) la 100 de kilometri (144 de grame de CO2 per kilometru). Din repaus acesta ajunge la 100 de km/h in 6,6 secunde, si poate atinge viteza maxima de 243 km/h.
Motorul V6 al automobilului dezvolta 225 kW (306 cai putere) datorita capacitatii sale cilindrice de 3.498 centimetri cubi, folosind aceasta putere pentru a accelera de la 0 la 100 km/h in 5,6 secunde (atingand viteza maxima de 250 km/h).
Consumul acestuia este de 7.1 litri (NEDC, combinat) la o suta de kilometri (167 de grame de CO2 per kilometru). Motorul V6 este complet nou. Cele mai importante caracteristici ale acestuia sunt injectia directa de a 3-a generatie, injectoarele piezo si aprinderea multi-spark.
Noul model prezinta, la capitolul inovatii, plafonul panoramic vario cu functia Magic Sky Control, care isi schimba luminozitatea la simpla apasare a unui buton, sistemul Airguide de protectie impotriva vantului si pachetul Dynamic Handling, ce include un sistem Direct Steering precum si franele Torque Vectoring dezvoltate de Mercedes-Benz.
Noul SLK este disponibil in Romania de la sfarsitul lunii martie 2011, la preturi, fara TVA, cuprinse intre 32.500 si 43.950 euro.