Reprezentantii Midocar estimeaza pentru 2008 vanzarea a 1.800 de autovehicule, in valoare de 39 milioane de euro. Din cele 1.800 de autovehicule, 1.300 vor reprezenta vanzarile de autoturisme Volkswagen, iar 240 – Audi, restul fiind vehicule comerciale.
Pentru 2009, compania si-a stabilit un target al vanzarilor de 2.650 de unitati, din care 2.000 reprezinta autoturismele Volkswagen, potrivit informatiilor publicate de Business Standard.
Estimarile oficialilor companiei sunt optimiste, in conditiile in care piata auto a inregistrat in primele 8 luni o scadere a vanzarilor de autoturisme noi cu 2,9%, iar aceasta tendinta se va pastra pana la sfarsitul anului, conform datelor publicate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
Midocar a inaugurat vineri in Bucuresti un complex auto in care a fost investita o suma de 14,5 milioane de euro, pe o suprafata de 26.900 de metri. Un alt centru de vanzari va fi deschis la anul in Buzau, in urma unei investitii de 5 milioane de euro.
Compania Midocar, infiintata in anul 1992, a comercializat in Romania, pana in prezent, peste 8.500 de autovehicule. Principalul concurent al Midocar este divizia de retail a Porsche Romania, importatorul general al celor doua marci.