Produsul (foto}contine o harta completa pentru teritoriul european preinstalata de compania de navigare olandeza Route 66.
Compania s-a alaturat astfel liderului pietei, compania olandeza TomTom, care detine peste 50% din sectorul european al acestui tip de servicii, cel mai mare din lume, relateaza presa internationala.
Alti competitori pe aceasta piata in dezvoltare mai sunt Dash, Sony, Samsung si LG.
Noul produs, dotat cu un card de memorie de 2 GB, va folosi harti digitale elaborate de compania americana NAVTEQ, in timp ce dispozitivul Nokia N95, deja lansat de Nokia, folosit tot pentru navigarea auto, este echipat cu harti produse de compania olandeza Tele Atlas.
Nokia 330 Auto Navigation va fi disponibil in tarile europene incepand cu al patrulea trimestru al anului 2006 si va fi comercializat la un pret de 360 euro fara taxe.
Produsul ce va intra in curand pe piata va oferi mai multe facilitati, cum ar fi functiile de music player sau de afisare a imaginilor si videoclipurilor.
Compania Nokia a publicat recent rezultatele financiare pe al treilea trimestru al acestui an. Astfel, vanzarile nete s-au ridicat la 10,1 miliarde de euro, in crestere cu 20% fata de vanzarile din aceeasi perioada a anului 2005, iar profitul operational a atins un nivel de 1,1 miliarde de euro, in scadere cu 4% fata de profitul pe trimestrul 3 al anului trecut.