Schimbarile aduse celei de-a doua generatii a modelului vizeaza motorizarea, dotarile de siguranta, dimensiunile si spatiul util.
Noul Doblo Panorama are un ampatament (distanta dintre axele osiilor extreme – n.r.) de 2.755 mm si un volum al portbagajului de 790 de litri. In Romania, Doblo Panorama este cel mai vandut model din acest segment, cu circa 317 unitati comercializate in 2009.
Noul Doblo Cargo va fi disponibil in 7 tipuri de caroserie.
Gama de motorizari ce va echipa ambele variante Doblo include 4 propulsoare, atat Euro 4 cat si Euro 5: unul de 95 CP pe benzina si trei Multijet de ultima generatie de 90, 105 si, respectiv, 135 CP.
Fiat a inregistrat o scadere de 94% a profitului net in trimestrul 3 din acest an, fata de perioada similara din 2008, pana la 25 milioane euro. Veniturile producatorului auto au scazut cu circa 16% in intervalul iulie-septembrie, comparativ cu aceeeasi perioada a anului trecut, pana la 12 miliarde euro.
Fiat are ca target pentru acest an realizarea unui profit operational de 1 miliard de euro.