Aspectul general al limuzinei emana eleganta in toate privintele, insa fara a avea nimic surprinzator. Altfel spus, noul model nu revolutioneaza nimic si se inscrie in standardele marcii. Anumite elemente de design, mai ales la spate, evoca mostenirea defunctei marci Maybach.
Interiorul, dezvaluit partial in urma cu cateva saptamani, este sobru dar primitor si pastreaza nota de lux clasic. Lemnul, suprafetele metalice si pielea sunt materialele high-end folosite din plin in habitaclu, fara a fi ostentative. Scaunele cu masaj pe principiul pietrelor calde, echipamentele „First Class” din spate (consola cu telefon, tableta si multiple spatii de depozitare) si cele cinci variante de echipare, inclusiv cu scaune Executive cu inclinare a spatarului la 45 de grade si suport pentru picioare, toate indeamna la calatorie, scrie 24auto.ro.
Pentru Europa, oferta de motorizare la momentul lansarii este formata din patru agregate, dintre care doua hibrid: S 300 BlueTEC Hybrid (4 cilindri, 204 CP si 27 CP in mod electric) si S 400 Hybrid (V6 de 3,5 litri, 306 CP si 27 CP in mod electric). Versiunile diesel sunt S 350 BlueTEC (V6 de 3,0 litri de 258 CP) si S 500 (V8 de 4,7 litri si 455 CP). In toate cazurile, consumul declarat de producator este in scadere medie cu 21%, in comparatie cu generatia precedenta. Este anuntat si un hibrid reincarcabil, S 500, al carui consum va scadea, in premiera, sub 4 litri/100 km!