Ofertele privind candidaturile pentru
etapa de precalificare in vederea atribuirii contractului de
concesiune privind proiectarea, constructia, finantarea, operarea si
intretinerea drumului expres/autostrazii Craiova – Pitesti au fost
deschise miercuri, la sediul CNADNR.
Consortiul romanesc este format din
companiile Spedition UMB sii Tehnostrade, detinute de Umbrarescu, si
Vectra Service, controlata de omul de afaceri Marcel Butuza.
Asocierile straine care au depus
ofertele sunt Obrascon Huarte Lain – OHL ZS, din Spania, China
Communications Construction Company – Dogus Insaat Ve Ticaret
(Turcia) – Egis Projects (Franta), Strabag (Austria) – Vinci (Franta)
– Aktor (Grecia) si Impregilo – Salini, din Italia, conform Mediafax.
Premierul Victor Ponta a declarat
recent ca, dupa depunerea ofertelor, va incepe „un dialog
competitiv” cu constructorii, urmand sa fie aleasa cea mai buna
oferta.
Altfel spus, va fi aleasa oferta cea mai buna din
punct de vedere al pretului constructiei, durata de executie,
perioada de concesiune si, foarte important – nivelul taxei ce va
fi perceputa soferilor.
Citeste si
Autostrada
Ford: Cum isi respecta statul angajamentele pe banii privatilor
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/prima-autostrada-privata-din-romania-cat-vom-plati-pentru-a-circula-mai-repede-89256/]Prima
autostrada privata din Romania. Cat vom plati pentru a circula mai
repede[/url]