„Trebuie sa ne recastigam clientii”, a declarat Karl-Friedrich Stracke, CEO-ul companiei. „Opel a crescut prea repede preturile. Vom face ajustari pentru a face masinile noastre mai accesibile”, a adaugat el.
Karl-Friedrich Stracke a subliniat ca Opel va face investii semnificative in portofoliul de produse, in timp ce alti competitori au anuntat ajustari ale investitiilor, noteaza [url= http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120621/ANE/120629984/1496]Autonews[/url].
De exemplu, Sergio Marchionne, CEO-ul companiei Fiat, a anuntat saptamana trecuta ca producatorul italian va reduce investitiile in dezvolatare cu 500 milioane de euro.
Opel isi va mari portofoliul de modele pentru a castiga cota de piata.Astfel, compania germana are in plan [b]lansarea a 23 modele[/b] noi sau facelifturi pana in 2016, printe care si o masina de oras – Adam- si modelul crossover Mokka. Opel pregateste si 13 platforme tehnice bazate pe 3 familii de motore noi.