Peugeot 301 a intrat la vanzare in
Turcia pe 1 noiembrie, iar in lunile urmatoare va fi disponibil in
Europa de Est, Africa si America de Sud, obiectivul companiei fiind
sa patrunda in regiuni cu potential mai mare de crestere decat piata
saturata din Europa Occidentala.
Compania a consumat in ultimul an
rezerve de 200 de milioane de euro pe luna, din cauza dependentei de
Europa, unde cererea din 2012 se indreapta spre cel mai mare declin
din ultimele doua decenii.
In primele noua luni ale acestui an,
64% din vanzarile Peugeot au avut loc in Europa, comparativ cu 42% in
cazul Volkswagen, noteaza Mediafax. In lipsa unei prezente notabile
in China si Brazilia, care sa compenseze problemele de pe piata
europeana, Peugeot a fost nevoita sa reduca preturile.
In Romania, Peugeot 301 este
comercializata incepand cu 1 noiembrie, iar modelul este unul
compact, fiind menit a fi o alternativa la Dacia Logan. Noul model va
avea un pret de pornire in Romania de 10.900 de euro.