PSA deja colaboreaza cu BMW pentru motoarele care echipeaza masinile marca Mini. De asemenea, Peugeot Citoroen colaboreaza cu Ford pentru o gama de motoare diesel.
Referitor la limitele emisiilor de dioxid de carbon, Streiff a spus ca media de 120g pe kilometru, propusa de Uniunea Europeana, ar trebui aplicata tuturor producatorilor, chiar daca acest obiectiv poate fi atins de unii mai usor, iar de altii mai greu, relateaza presa germana.
„Un gram de dioxid de carbon trebuie sa fie un gram pentru toti cetatenii din Europa. Nu poate exista discriminare”, a declarat directorul executiv al grupului PSA Peugeot Citroen.
Discutia privind reducerea emisiilor de dioxid de carbon a impartit in doua tabere constructorii auto. Cei germani vor limite mai mari, in functie de cat de mare este masina, iar constructorii italieni vor norma standard pentru toate categoriile de masini.
In Marea Britanie, deja taxa de drum anuala se calculeaza in functie de emisiile de dioxid de carbon si de tipul de combustibil folosit de masina.