Din totalul de 640 de vehiculele motorizate cu doua roti (motociclete scutere si mopede) comercializate in primele 3 luni ale anului 2008, cele mai mari volume ale vanzarilor au fost inregistrate de marca Peugeot, cu 268 de scutere vandute in primul trimestru al acestui an, dublu fata de aceeasi perioada din 2007.
Mai mult, Peugeot a fost lider la vanzari in ultimii 2 ani (1.227 unitati in 2007 si 434 unitati in 2006), relateaza NewsIn.
Vanzarile marcii Peugeot au fost urmate de Piaggio (75 de scutere), Yamaha (57 motociclete comercializate) si Honda, cu 49 de motociclete vandute. Vanzari insemnate au inregistrat si marcile KTM (35 unitati), Aprilia (30 de vehicule vandute), Suzuki (27) si Harley Havidson, cu 24 de vehicule comercializate.
Pe de alta parte, 7 marci au inregistrat o scadere a vanzarilor in primul trimestru al acestui an, comparativ cu perioada similara a anului trecut. Astfel, marca Gelly nu a reusit sa vanda nici o unitate in 2008, in timp ce in perioada similara a anului 2007, a reusit comercializarea a 28 de vehicule.
De asemenea, in timp ce marca ZY a comercializat in primul trimestru din 2007 un numar de 7 vehicule, in 2008 nu a reusit nici o vanzare. Regrese ale vanzarilor au fost inregistrate si in cazul marcilor Suzuki, Triumph, Malaguti, Manet si Tomos.
In primul trimestru al anului trecut, au fost comercializate 387 de vehicule motorizate cu doua roti, in timp ce de-a lungul intregului an 2007 au fost vandute 3.141 de unitati, in crestere cu 78,7% fata de 2006.
In anii 2005-2007 piata vehiculelor motorizate cu doua roti a crescut constant, dupa ce in perioada 2003-2004 a stagnat.