In sondajul efectuat, institutul independent de studiere a pietei a intervievat peste 1.600 de persoane cu venituri mari, care au un profit anual mediu de 313.000 dolari si proprietati in valoare de circa 3,3 mil. dolari.
Bogatii Americii au cotat Porsche ca fiind cel mai prestigios brand de lux in 2006, marca conducand in ceea ce priveste unicitatea si exclusivitatea.
Lexus, apreciat in ceea ce priveste calitatea, a crescut si in ceea ce priveste statutul de brand de lux devansand BMW, care s-a situat pe locul patru in urma cercetarii efectuate de Institutul Luxului.
„Producatorii automobilelor de lux trebuie sa stie cum le coteaza clientii masinile”, a declarat Milton Pedraza, directorul executiv al Institutului Luxului.
„De exemplu femeile bogate coteaza Porsche mult mai sus in ceea ce priveste raportul calitate-pret decat o fac barbatii, ceea ce reprezinta o puternica oportunitate de marketing”, a explicat Pedraza, citat de presa internationala.