Cea mai solicitata marca a grupului a fost Skoda, la care vanzarile au urcat cu 27%, pana la 23.432 de unitati. Cel mai cautat model pentru marca Skoda a fost Octavia II, ale carui vanzari au ajuns la 7.600 de unitati.
Volkswagen a fost, pe de alta parte, marca de volum cu cea mai mare crestere a vanzarilor, 54%, de la aproape 13.500 unitati anul trecut, la 20.766, in primele unsprezece luni ale acestui an. Cel mai vandut model al marcii a fost Polo, care si-a gasit aproape 5.900 de clienti. La vehiculele comerciale Volkswagen, vanzarile au urcat cu 36%, pana la 3.849 unitati, dupa ce anul trecut au fost in jurul a 2.800. Cel mai vandut model a fost Caddy, cu peste 1.500 de unitati.
In cazul marcii Seat, Ibiza a fost cel mai vandut model, cu peste 1.800 de cumparatori, vanzarile marcii avansand cu 30%, pana la 4.638 de unitati.
Pe segmentul premium, marca Audi a adus vanzari in crestere cu 41% peste media grupului, ajungand la 2.496 de masini. Cele mai mari cresteri de vanzari le-a inregistrat modelul Q7, care si-a gasit aproape 600 de cumparatori.
La marca Porsche, vanzarile au urcat cu 70%, de la 81, la 138 de masini, in primele unsprezece luni.
Porsche Romania a vandut anul trecut 43.541 de automobile, cu 34% mai mult decat in 2005, cand a comercializat 32.450 de unitati. Tinta pentru anul in curs era de 55.000 de unitati.
Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 2,64 miliarde lei (750 milioane euro), dupa ce incheiase anul 2005 cu afaceri de 2,03 miliarde lei (561 milioane euro).
Profitul net al companiei a ajuns anul trecut la 220,4 milioane lei (62,6 milioane euro), cu 27% peste valoarea din 2005 – 173,8 milioane lei (48 milioane euro).