„Dupa primul trimestru al anului, dealerii nostrii au vandut cu 50% mai multe masini comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si, daca aceasta dezvoltare va continua si daca vom primi suficiente masini de la fabrici, am putea ajunge sa vindem 50.000 anul acesta”, a spus Seifert, citat de NewsIn.
Seifert a subliniat ca aceste 50.000 de unitati nu sunt o tinta oficiala, fiind prea devreme pentru a se revizui tinta de vanzari.
El a precizat ca desi pe primul trimestru Volkswagen a inregistrat cea mai mare crestere (68%), tot Skoda are cea mai mare tinta de vanzari, cu o cifra care va depasi 20.000 de unitati.
El a adaugat ca nu se asteapta la vanzari foarte mari comparativ cu anul trecut la Skoda, deoarece Romania nu va primi foarte multe masini din moment ce fabrica din Cehia produce la capacitate maxima.
Referindu-se la vanzarile in scadere ale Dacia, Seifert a apreciat ca „piata per ansamblu creste, insa importurile au explodat pur si simplu. Nu cred ca acest lucru e problematic pentru Dacia, ea are mare succes la export, si chiar daca in tara vanzarile scad, nu cred ca Dacia va castiga mai putini bani din moment ce vinde mai multe masini in Occident.”.
Seifert a concluzionat ca „salariile cresc in special in orase mari precum Bucuresti, Cluj, Timisoara sau Constanta, iar cand au mai multi bani oamenii investesc in doua lucruri: case si masini, iar industria auto este una din ramurile care au cel mai mult de castigat cand o economie creste putrernic.”
Porsche Romania a vandut in primele trei luni ale acestui an peste 12.300 de masini, iar miercuri a livrat automobilul cu numarul 150.000 din cei noua ani de cand activeaza pe piata.