„Pot sa spun ca pentru o vanzare lucram de 10 ori mai mult in aceasta perioada decat in trecut. Avem clienti cu care vorbim din ianuarie, de exemplu”, a mai spus reprezentantul companiei Porsche Romania, citat de Mediafax.
El a explicat ca dificultatile sunt accentuate de asiguratori, de banci si de firmele de leasing.
„Sunt destul de putini asiguratori dispusi sa asigure masini foarte scumpe. Pot sa spun ca doar cele mai mari companii mai asigura masini de lux in prezent. De asemenea, sunt putine institutii financiare care vor sa finanteze un asemenea automobil, in aceasta perioada. Noi avem noroc cu divizia Porsche Leasing, care ne ajuta cat de mult pot”, a aratat Adrian Pascu.
El a spus ca potentialii clienti de masini de lux sunt rezervati in a achizitiona un automobil scump, intrucat evolutia economiei este imprevizibila si mediul de afaceri s-a deteriorat.
„Discutiile cu clientii au ajuns foarte in detaliu si foarte stufoase. Unii sunt rezervati, altii nu pot obtine finantare. Discutam acum mult mai mult despre finantari si mai putin despre masina. In trecut nu era asa”, a declarat Pascu.
Compania trebuia sa inceapa, in a doua jumatate a acestui an, operatiunile pentru Lamborghini, insa in prezent modelele acestei marci pot fi doar comandate la Porsche Romania, facilitatile de service sau un spatiu de expunere fiind inexistente.
„Pentru Lamborghini nu am primit toate echipamentele de service si nu avem toate training-urile facute. Nu avem stoc pe Lamborghini, insa daca un client vine la noi poate sa comande orice model al marcii”, a explicat Pascu.
In Romania circula aproximativ 200 de masini Bentley si 25 de Lamborghini, in timp ce modelele Porsche sunt semnificativ mai raspandite.