Halele cuprinse in extinderere vor avea 25.000 de metri patrati si aici se va asambla noul Porsche Panamera, ce va fi lansat in 2009.
In plus, va fi construit un centru adiacent de logistica, cu o suprafata de 23.500 metri patrati, iar halele deja existente, unde se construieste modelul Cayenne, vor fi de asemenea extinse pentru a include un centru pilot de analiza si un atelier de scolarizare.
Michael Macht, membru al consiliului de administratie al Porsche, a declarat ca este satisfacut de evolutia lucrarilor de constructie. „Fatadele cladirii unde se va desfasura asamblarea vor fi finisate pana la sfarsitul verii anului 2007, dupa care va fi instalat echipamentul de productie a noii serii de automobile. In cursul anului 2008, primele exemplare de pre-serie Panamera vor fi fabricate”, a declarat Macht.
In total, investitiile pentru noile cladiri si echipamentul respectiv vor ajunge la 150 milioane euro.
Motorizarile modelului Panamera vor fi fabricate la Stuttgart-Zuffenhausen, cartierul general al marcii Porsche, iar uzina Volkswagen din Hanovra va furniza caroseriile gata vopsite. Deoarece Porsche lucreaza traditional mai ales cu furnizori germani, aproximativ 70% din componentele lui Panamera vor fi de origine germana.
Odata cu intrarea in fabricatie a modelului Gran Turismo Panamera, in 2009, uzina din Leipzig va produce anual aproximativ 50.000 de vehicule premium, incluzand seriile Cayenne, a declarat Macht.