Profitul obtinutde producator, care este de trei ori mai mare decat cel obtinut in perioada similara a anului trecut (57 milioane euro), ii determina pe oficialii companiei sa-si revizuiasca prognoza legata de datoriile nete ale companiei, care, la finalul acestui an, s-ar putea situa sub valoarea de un miliard de euro, fata de doua miliarde de euro, cat se anuntase anterior.
In primul trimestru, pe piata europeana, vanzarile Fiat au crescut cu aproape 10% datorita modelelor Grande Punto si Panda, iar, dupa primele trei luni ale anului, producatorul italian imparte cu Renault locul cinci pe piata, cu o cota de 8,3%.
Profitul net al grupului Fiat a fost de 376 de miloane de euro in primul trimestru, comparativ cu 151 de milioane de euro in primele trei luni din 2006.
Grupul Fiat, care cuprinde si marcile Ferrari, Alfa Romeo si Lancia, a vandut in primul trimestru 350.000 de masini in 28 de tari europene, ceea ce reprezinta o crestere de 6,4% fata de intervalul similar din 2006.