Vanzarile au crescut cu 6 procente, pana la 874, 5 miliarde yeni(5,35 mld. euro).
Isuzu a vandut mai putine camioane marca Giga in Japonia, dupa ce au fost impuse legi mai aspre privind emisiile poluante, fapt ce a dus la scaderea cererii. In schimb, au crescut vanzarile in sud-estul Asiei si in Orientul Mijlociu, datorita evolutiei pozitive din domeniul retailului si a constructiilor.
„Marca nu conteaza, camioanele se pot vinde foarte bine pe pietele in dezvoltare”, explica analistii financiari.
Profitul operational a scazut cu 16%, pana la 48,3 miliarde yeni (295 mil euro). Isuzu si-a ridicat insa stacheta pentru acest an financiar, de la suma de 1.650 miliarde yeni(10 mld euro), anuntata la inceput, la 1.750 miliarde yeni (10,7 miliarde euro), in ceea ce priveste vanzarile in perioada aprilie 2007-martie 2008.
Compania planuieste sa vanda mai multe vehicule in afara Japoniei, in special in Statele Unite ale Americii sau Africa de Sud.
Toyota a cumparat 5,9 procente din actiunile Isuzu in urma cu un an, pentru a castiga accesul la tehnologia diesel a acestei companii. In august, cele doua societati au anuntat incheierea unui contract de cooperare pentru a incepe productia de motoare diesel de 1,6 litri pana in 2012.
Isuzu are in vedere cresterea profitului operational cu 50% in urmatorii 3 ani si cresterea vanzarilor din afara Japoniei cu 64%, pana la 350.000 vehicule anual.