Astfel, in intervalul aprilie-iunie 2007, Hyundai a inregistrat un profit net de 611 miliarde won (683,6 milioane euro), dupa ce in perioada similara a anului trecut ,profitul a fost de 403 miliarde won, relateaza presa internationala.
In primul trimestru al anului, profitul Hyundai a fost de 307,4 miliarde won (158 mil. euro).
In al doilea trimestru, vanzarile au urcat cu 15%, pana la 6,3 miliarde euro.
„Perspectivele pentru a doua parte a anului sunt foarte bune, mai ales ca Hyundai va lansa modele noi, iar cererea pe piata locala creste. Raman totusi cateva obstacole, cum ar fi grevele asteptate vara aceasta si aprecierea won-ului”, a spus Kim Young-il, manager la Hanwha Investment Trust Management.
Hyundai a vandut, in primul semestru, 840.722 de automobile, in crestere cu 1,2% fata de perioada similara a anului trecut, iar in al doilea trimestru – 453.259 de unitati, cu 10% mai mult decat in perioada aprilie-iunie 2006.
In Romania, pe primul semestru, vanzarile de masini Hyundai au urcat cu 63%, pana la 5.406 masini, marca avand o cota de 3,2% pe piata auto romaneasca.