In ciuda inregistrarii unei pierderi operationale de 6 milioane euro la divizia grupului de productie de autobuze si autocare, in trimestrul 3, divizia de vehicule comerciale a inregistrat o crestere de 20% a profitului, pana la 212 milioane euro.
MAN se asteapta, pana la sfarsitul anului, la o crestere cu 15% a vanzarilor de autovehicule comerciale, pana la aproximativ 15 miliarde euro, datorita cresterii nevoilor de transport, ce majoreaza cererea pentru camioanele grele si motoare diesel.
Grupul nu a facut referiri la perspectivele legate de o eventuala fuziune amicala cu grupul Scania, ce ar putea da nastere celui mai mare producator de camioane din Europa, dupa ce MAN a scapat de o preluare ostila din partea Scania, la inceputul acestui an.
Comparativ, Scania a afisat o crestere sub asteptari a profitului trimestrial inainte de impozitare, mentinandu-si insa planul de atingere a unei marje operationale de 12%-15%.
Cel mai mare actionar al MAN si Scania, Volkswagen, a declarat saptamana aceasta ca analizeaza inca modalitatile prin care se poate ajunge la un acord amical de fuziune ale celor doua grupuri.