Profitul operational al companiei a scazut anul trecut cu 56,5%, pana la 5,92 miliarde coroane (233 mil. euro).
In acelasi timp, veniturile Skoda s-au diminuat cu 6%, la 187,86 miliarde coroane (7,4 mld. euro).
Vanzarile catre clienti a crescut de 1,4% anul trecut la 684.226 de autoturisme, un record pentru companie, sustinute de dublarea vanzarilor din China si programului Rabla din Germania.
Astfel, Skoda a livrat 122.556 de autoturisme in China, de peste doua ori mai mult ca in anul precedent, iar in Germania a livrat 162.328 de masini, in crestere cu 44,3%.
Cele mai bine vandute modele au fost Octavia (273.590 autovehicule) si Fabia (264.173 masini). Cea mai mare crestere procentuala, de 73,7%, a inregistrat-o modelul Superb (44.548 autovehicule). Totodata, primul SUV al Skoda – Yeti – a atras atentia clientilor, fiind vandute peste 11.000 de unitati din septembrie, cand a fost lansat, pana la finalul anului.