Veniturile Volvo, al carui portofoliu contine, pe langa camioane, autobuze, echipament de constructii si motoare, au crescut pana la 68,37 miliarde coroane (784 milioane euro), depasind cifra inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, de 60,48 miliarde coroane, informeaza presa internationala.
Nivelul comenzilor Volvo a crescut cu 89% fata de aceeasi perioada a anului 2006, in special dupa achizitia diviziei de camioane a Nissan la inceputul acestui an, comenzile crescand cu 7% in Statele Unite ale Americii si cu 90% in Europa, cea mai importanta piata a grupului.
Vanzarile de camioane in Europa au depasit anul acesta, cu 10.000 de unitati, asteptarile Volvo, ajungand la la 340.000 unitati, in schimb in America de Nord, vanzarile nu vor depasi 200.000-220.000 unitati, estimarile vizand o scadere de circa 47% fata de anul trecut.
Analistii considera ca piata camioanelor ar putea scadea in America si mai mult din cauza crizei creditelor si a turbulentelor financiare de pe pietele americane. In schimb, in anul 2008, pentru Europa, grupul Volvo preconizeaza o crestere cu 5%-10%.