Potrivit repartizarii, marcile Dacia, Renault-Nissan, Hyundai, Opel si Chevrolet vor vinde fiecare cate 1731 de masini.
Ford a primit o cota de 1.632 de unitati, iar Skoda 1.625. In top, urmeaza Volkswagen cu 1.578 de unitati, Peugeot cu 1.566 unitati, Fiat cu 1.410 locuri si Suzuki cu 1.262 unitati.
Importatorii marcii Seat s-au angajat sa vanda 650 de unitati, Toyota 519 masini, Mazda 366 unitati, Citroen 317 automobile, Kia 260 de unitati, iar Mitsubishi 156 de masini.
Cele mai putine masini vandute prin programul Rabla apartin marcilor Honda si Lada, cate doua masini fiecare.
In cazul in care companiile ce vand marcile respective nu vor reusi sa isi respecte angajamentele, odata cu incheierea primei etape a Programului Rabla, locurile alocate vor fi redistribuite.