Uzina ar urma sa inceapa productia la inceputul anului 2011, cu o capacitate initiala de 160.000 vehicule, impartite intre PSA si Mitsubishi, a caror investitie totala se ridica la 470 milioane dolari.
In a doua faza, obiectivul este de a fabrica 300.000 vehicule pe an.
„Punerea acestei pietre de temelie este un adevarat pas strategic pentru PSA in Rusia, una dintre zonele prioritare de dezvoltare pentru grup”, a spus Roland Vardanega, directorul tehnic si industrial al grupului.
Decizia grupului francez PSA Peugeot Citroen, numarul 2 in Europa in productia de autoturisme dupa Volkswagen, de a se extinde in Rusia, face parte din strategia companiei de a-si creste vanzarile si implicit profitul in tarile emergente.
Peugeot Citroen isi propune sa dezvolte 29 de modele noi pana in 2010 si sa sporeasca vanzarile cu 300.000 unitati pe an, in timp ce in afara Europei, grupul urmareste o crestere de 400.000 unitati pe zi pana in 2010.
Grupul francez vrea sa devina cel mai puternic producator de autoturisme din Europa, avand o tinta pentru marja de profit operational de 5,5-6% pana in 2010 si de 3,5% pentru anul 2008.