Ulterior, Ssangyong a anuntat, intr-un comunicat, ca Macquarie Securities Korea, care se ocupa de vanzarea companiei alaturi de KPMG Samjong, a primit oferte de achizitie de la sapte companii, refuzand insa sa le numeasca, scrie Mediafax.
Ssantyong, cel mai mic producator de automobile din Coreea de Sud, se afla intr-un proces de restructurare sub protectia falimentului inca de la inceputul anului trecut.
Compania a fost scoasa la vanzare in luna mai, dupa doi ani consecutivi de pierderi.
Contactati de Reuters, reprezentantii aliantei Renault-Nissan si cei ai Renault Samsung au refuzat sa comenteze informatiile.
Analistii de specialitate considera ca tranzactia ar putea avea o valoare cuprinsa intre 300-400 milioane de dolari, din moment ce capitalizarea de piata a Ssangyong se plaseaza undeva in jurul nivelului de 382 milioane de dolari, potrivit Asia Pulse.
Totusi, gama de modele a constructorului sud-coreean cuprinde
in mare parte autoturisme mari, cu un consum ridicat de carburant, iar sindicatul angajatilor companiei este cunoscut ca fiind un partener dur de discutii, dupa ce a ocupat anul trecut timp de 80 de zile una dintre fabricile Ssangyong intr-un protest violent. Acesti factori ar putea descuraja, potrivit analistilor contactati de Asia Pulse, unele dintre companiile care ar fi putut sa manifeste, in alte circumstante, interes pentru achizitie.