„Nu ma astept sa apara vreun rival serios pentru Logan, pana in 2009 sau 2010”, a spus Carlos Ghosn care a adaugat ca grupul lucreaza la a doua generatie a acestui model. „Ma simt foarte bine stiind ca avem un avantaj si as vrea sa ni-l pastram”, a mai spus Ghosn, citat de presa internationala, relateaza NewsIn.
In afara de noul Logan, Ghosn mai are in proiect o masina care sa coste 3.000 de dolari. „Am avut discutii cu indienii de la Bajaj in legatura cu masina de 3.000 de dolari, dar suntem inca in faza in care urmaza sa luam decizii”, a mai spus oficialul Renault – Nissan.
Ghosn anuntase in iunie ca Renault si Nissan cauta un partener indian cu care sa dezvolte masina de 3.000 de dolari si subliniase ca India este un loc ideal pentru a produce o astfel de masina despre care a spus ca ar trebui sa aiba un design inovator si un proces de productie deosebit de cel traditional.
In prezent, Renault colaboreaza cu Mahindra&Mahindra pentru productia Loganului in India, iar anul acesta vor fi produse aproximativ 50.000 de unitati. Renault a deschis in India si un centru de design saptamana trecuta.
Tata Motors, companie indiana care a demarat proiectul unei masini low-cost, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (1.838 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.
Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. In prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro.