„Nu avem un obiectiv in ceea ce priveste pozitia in clasamentul marcilor sau privind cota de piata in acest an, deoarece piata totala este greu de evaluat. Suntem foarte multumiti cu ceea ce se intampla acum, deoarece am inceput sa recuperam cota de piata”, a declarat Fabrice Cambolive, directorul comercial al Renault, citat de Mediafax.
„Nu vrem sa facem volume mari, vrem sa investim in Megane si Clio si sa ne pozitionam bine pe piata pentru ce a mai ramas din 2009 si pentru 2010. Pot sa va spun ca 40% din bugetul nostru de promovare va merge in Clio si Megane”, a mai spus Cambolive.
Renault a vandut 4.332 masini in primele 5 luni ale anului, in scadere cu 48,5%, echivalentul unei cote de piata de 7,5%, in urcare cu 1,1 puncte procentuale fata de intervalul ianuarie-mai al anului trecut.
Anul trecut Renault a avut o cota de piata de 7,1% si s-a pozitionat pe locul al treilea in clasamentul marcilor de import, dupa numarul de unitati vandute. Spre comparatie, in 2007 Renault avea o cota de piata de 9,3% si a fost liderul marcilor de import.