„Nu avem absolut nici un interes
ca rivalul nostru francez sa ajunga in dificultati serioase, pentru
simplul motiv ca avem multi furnizori in comun”, a afirmat Ghosn
la postul de radio RTL.
Astfel, Renault ar fi de asemenea in
dificultate daca furnizorii ar avea probleme deoarece Peugeot sau un
alt producator auto ar inregistra vanzari in scadere puternica sau ar
reduce productia, a afirmat Ghosn.
Companiile auto care au adoptat sisteme
de aprovizionare „la timp” pentru a reduce costurile
generate de acumularile de inventar pot avea probleme atunci cand
unul sau mai multi furnizori intampina dificultati, fiind in unele
cazuri determinate sa suspende liniile de productie. O astfel de
situatie a aparut dupa cutremurul si valul tsunami care au lovit
Japonia in anul 2011, cand unele fabrici ale companiilor auto
japoneze au oprit productia timp de mai multe saptamani, dupa
blocarea retelelor de furnizori, informeaza Mediafax.
Vanzarile
de autoturisme in Europa au scazut pentru al saselea an
consecutiv in 2013, in pofida unei relansari a inmatricularilor in
ultima luna care a dat nastere la sperante privind o revenire a
pietei.
Asociatia Constructorilor
Europeni de Automobile (ACEA) a anuntat ca 11,9 milioane noi
autoturisme au fost inmatriculate anul trecut in tarile Uniunii
Europene, in scadere cu 1,7% comparativ cu 2012. Este vorba de cel
mai slab an pentru piata auto europeana din 2003, cand ACEA a inceput
sa colecteze date pe acest subiect.
Citeste si:
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/dacia-a-generat-trei-sferturi-din-cresterea-renault-in-2013-98319/]Dacia
a generat trei sferturi din cresterea Renault in 2013[/url]