- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Renault: Brand-ul Dacia a crescut puternic in Europa, cu aproape 30% in S1

30 Jul, 10:59 • Redactia DailyBusiness
Vanzarile Dacia au totalizat in primul semestru 182,371 unitati, cu 18,5% mai mult decat in aceeasi perioada din 2009. Brand-ul si-a continuat cresterea puternica in Europa, unde vanzarile au urcat cu aproape 30%, se arata intr-un raport al grupului francez Renault, publicat vineri.
Renault: Brand-ul Dacia a crescut puternic in Europa, cu aproape 30% in S1

Sandero a generat in primul semestru aproape 53% din vanzarile totale ale Dacia, marcand o crestere de 40,4% in volum.

La numai cateva saptamani de prezenta pe piata, Duster a ajuns deja sa genereze 9% din vanzarile totale ale Dacia in Europa.

Brand-ul Dacia si-a redus cota de piata din Germania cu 1,2 puncte procentuale, pe segmentul masinilor de pasageri, ca urmare a finalizarii programului de tip rabla. Cu toate acestea, vanzarile de masini marca Renault si-au crescut cota de piata la 4,1%.

Cifra de afaceri a grupului Renault a crescut in primele sase luni cu 23%, pana la 19,7 mld. euro.

De asemenea, grupul francez a trecut pe profit in primul semestru, raportand un castig net de 823 mil. euro, dupa pierderea de 2,7 mld. euro din aceeasi perioada a anului trecut.

Grupul estimeaza o piata mondiala 2010 in crestere cu aproximativ 8% fata de 2009, in ciuda unei scaderi a pietei europene estimata intre -7% si -9% fata de anul trecut.

Urmărește Daily Business pe Google News