Sandero a generat in primul semestru aproape 53% din vanzarile totale ale Dacia, marcand o crestere de 40,4% in volum.
La numai cateva saptamani de prezenta pe piata, Duster a ajuns deja sa genereze 9% din vanzarile totale ale Dacia in Europa.
Brand-ul Dacia si-a redus cota de piata din Germania cu 1,2 puncte procentuale, pe segmentul masinilor de pasageri, ca urmare a finalizarii programului de tip rabla. Cu toate acestea, vanzarile de masini marca Renault si-au crescut cota de piata la 4,1%.
Cifra de afaceri a grupului Renault a crescut in primele sase luni cu 23%, pana la 19,7 mld. euro.
De asemenea, grupul francez a trecut pe profit in primul semestru, raportand un castig net de 823 mil. euro, dupa pierderea de 2,7 mld. euro din aceeasi perioada a anului trecut.
Grupul estimeaza o piata mondiala 2010 in crestere cu aproximativ 8% fata de 2009, in ciuda unei scaderi a pietei europene estimata intre -7% si -9% fata de anul trecut.