In prima jumatate din 2009, uzina din Valladolid, Spania, a produs 8.000 de autovehicule Clio, iar cea din Slovenia 17.000 de unitati.
Guvernul francez se opune relocarii in Turcia a unei mari parti a productiei urmatoarei versiuni a modelului Clio.
Renault intentioneaza sa produca cele mai multe autovehicule Clio 4 la fabrica Bursa din Turcia sau la Flins in Franta.
Eventualitatea relocarii in Turcia a fabricarii Clio 4 va fi discutata si in timpul unei intalniri a presedintelui francez Nicolas Sarkozy cu directorul general al Renault, Carlos Ghosn.
Statul este actionar al grupului francez, cu o participatie de 15%.
Grupul s-a angajat, in februarie 2009, sa nu inchida fabrici din Franta in perioada in care va beneficia de un imprumut de stat in valoare de trei miliarde de euro.
Statul a acordat anul trecut imprumuturi cu dobanzi reduse de sase miliarde de euro principalilor constructori auto, Renault si PSA Peugeot Citroen, in schimbul angajamentelor acestora ca vor mentine productia in Franta.